سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

97/3/27
4:52 ع

مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقی  9099071865 

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane

 

 


CRMچیست؟

حوزه مدیریت CRM تنها فعالیت در زمینه بخش بازاریابی یک شرکت نیست . در واقع یک CRM موفق باید بتواند ، تغییراتی پیوسته و مداوم در فرهنگ و روشهای سازمانی ایجاد کند . اطلاعات مشتریان در این پروسه جمع آوری شده و ازآن به عنوان مبنایی برای قضاوت و ایجاد دانش استفاده می شودتا بتوان بر مبنای آن فعالیتهایی را که در بخش فروش و بازاریابی ما ایجاد ارزش افزوده می کنند ، شناسایی کنیم . در و واقع CRM در یک سازمان نیازمند تغییراتی بسیار وسیع و گسترده در آن سازمان و کارمندان آن می باشد . در واقع هر نرم افزاری که به منظور پشتیبانی سیستم های مدیریتی در زمینه ‍CRM به کاربرد ه می شود بایستی شامل قسمتهای زیر باشد :

  1.سرویس ها وخدمات پس از فروش به مشتریان

  2.سفارش دهی اینترنتی  مشتریان

  3. مدیریت کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی

  4.نحوه ارائه و نمایش صورتحساب برای مشتریان

  5. برنامه های بازار یابی

در واقع نتایج تمامی این روشها ، تکنیک ها و شیوه های CRM طراحی ،توسعه ، بهبود و یا تسهیل عملیات فروش و بازار یابی  می باشد.


  

97/3/27
4:49 ع

مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقی  9099071865 

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane

 

چگونه به افزایش عمر باتری ویندوز لپ تاپ خود کمک کنیم؟

 
Image


امروزه اغلب شرکت های بزرگ در افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند خودشون متمرکز شده اند، اما اکثر لپ تاپ ها هنوز هم عمر باتری حتی یک روزه رو هم ندارند. یکی از چیز هایی که برای اونهایی که مثل من لپ تاپ دارن خیلی مهمه، اینه که از زمانی که لپ تاپ خریدیم فکر این هستیم که که باتریش زود مستهلک نشه و در طول مدتی که از لپ تاپمون استفاده میکنیم عمر بیشتری برامون داشته باشه و وقتی که بیرونیم و امکان استفاده از برق رو نداریم بتونیم بنحو احسنت از باتری لپ تاپمون استفاده کنیم. تو این مقاله 10 روش و راهکار رو برای تحقق این هدف که همیشه برای استفاده از لپ تاپ خودتون رو که مجهز به صفحه نمایش قوی هستو مکنده باتری بزرگیه، افسارش رو به دست پریز ندین و واقعا استفادتون از لپ تاپ تقریبا همو کاری باشه که دارید باهاش انجام میدید رو براتون بیان می کنم .

1-کاهش روشنایی صفحه نمایش

2- تنظیم قابلیت خاموش شدن صفحه نمایش بصورت خوکار

3-غیر فعال کردن بلوتوث و سایر دستگاه های سخت افزاری

4- تنظیم عالى تنظیمات کاهش انرژی

5-استفاده از Power Troubleshooter ویندوز

6-از screensaver یا محافظ صفحه نمایش استفاده نکنید.

7- اجرای برنامه های کمترموقع Startup ویندوز در پس زمینه.

8- کاهش استفاده از پردازند

9-اجتناب از خارج شدن برنامه ها از رَم

10- Hibernate بجای Sleep


  

97/3/8
1:24 ع


آیا تلگرام و اپلیکیشن سروش از لحاظ امنیتی تفاوتی دارند

در پی فیلترینگ تلگرام عده ای به فکر جایگزین کردن این پیام رسان با اپلیکیشن های ایرانی از قبیل اپلیکیشن سروش افتادند. اما سوالی که اغلب از سوی بسیاری از کاربران مطرح می شود، این است که آیا تلگرام و اپلیکیشن سروش از لحاظ امنیتی جایگزین خوبی برای یکدیگر هستند یا خیر. در ادامه با ایران تبلیغ همراه باشید تا از پاسخ این سوال آگاه شوید.

کسب و کارهای مجازی در ایران
مجتبی عندلیب آذر نایب رییس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق ایران و مدرس کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی گفته بود که بین 10 تا 15 هزار کسب و کار در ایران به صورت کاملا مجازی اداره می‌شوند. حال، با‌ گذشت حدود 10 روز از فیلترینگ تلگرام این پرسش مطرح است که آیا مردم کسب‌ و کارهای‌ خود را به شبکه‌ های اجتماعی دیگری می‌برند؟
ایران تبلیغ با ارائه خدمات کاربردی در زمینه تبلیغ در تلگرام در خدمت شماست.
آیا تلگرام و اپلیکیشن سروش از لحاظ امنیتی تفاوتی دارند
اپلیکیشن سروش
 از سوی دیگر، یکی از پیام‌ رسان‌ هایی که این روزها زیاد از آن می‌ شنویم، پیام‌ رسان داخلی سروش است که امکان چت فردی و گروهی، تماس صوتی، ایجاد کانال‌، پرداخت قبض، خرید شارژ آسان و پرداخت پول را به کاربران خود می‌ دهد. برخی معتقدند پیام‌ رسان های تلگرام و اپلیکیشن سروش می‌توانند جایگزین خوبی برای هم باشند.
بحثی که همیشه در استفاده از پیام‌ رسان‌ های داخلی مطرح بوده، مساله امنیت و حریم خصوصی کاربران است. بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، پیام‌ رسان اجتماعی داخلی، پیام‌ رسانی است که بیش از 50 درصد سهام آن متعلق به شخص ایرانی بوده و میزبانی آن صرفا در داخل کشور انجام شده و امکان اعمال حاکمیت در آن وجود دارد.
 وضعیت امنیت پیام رسان های داخلی
عندلیب آذر درباره پیام‌ رسان‌های داخلی مانند سروش و وضعیت امنیت این پیام‌ رسان اظهار داشت: در تمام دنیا سیستم‌ های مخابراتی دست نهادهای اطلاعاتی است. هیچ کشوری در دنیا نیست که سیستم ارتباطاتش، اینترنت و مخابراتی‌ اش زیر نظر نهادهای اطلاعاتی نباشد. بنابراین هیچ نرم‌افزاری در دنیا وجود ندارد که شما در آن امنیت داشته باشید. بنابراین هیچ فرقی نمی‌کند این نرم‌ افزار داخلی یا خارجی باشد.
این مدرس کار آفرینی ادامه داد: هیچ کس راجع به این فکر نمی‌کند که دیتا سنتر تلگرام که بنیانگذارش می‌گوید 200 میلیون کاربر دارد، در کجا مستقر است.
مقایسه امنیت تلگرام و سروش
عندلیب آذر به این سوال که یعنی میزان امنیت تلگرام و اپلیکیشن سروش برای کاربران ایرانی یکسان است، پاسخ داد: فرقی نمی‌کند. کسی که می‌ خواهد به اطلاعات کاربران در سروش دسترسی داشته باشد، خیلی راحت می‌تواند به اطلاعات کاربران در تلگرام دسترسی پیدا کند.
وی درباره بحث بین مسوولان ایرانی و مدیران تلگرام بر سر دسترسی به اطلاعات کاربران گفت: این چیزی است که می‌گویند و ما می‌شنویم. در حال حاضر شما در دفتر روزنامه، هزار نوع ساز و کار امنیتی را بکار می برید تا اطلاعاتی از دفتر روزنامه خارج یا بعضا به آن وارد نشود. حالا این مسئله را به سطح کشور بسط دهید.
آیا تلگرام و اپلیکیشن سروش از لحاظ امنیتی تفاوتی دارند
نایب رییس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق ایران عنوان کرد: چطور ممکن است در کشوری اپلیکیشنی باشد که تمام اطلاعات شخصی تا صورت حساب‌ های مالی حتی شرکت‌ ها در آن باشد و آدم‌ ها محرمانه‌ ترین اطلاعات‌ خود را از طریق آن برای همدیگر ارسال کنند و از سوی دیگر مسوولان کشور نظارتی بر روی آن اطلاعات نداشته باشند؟
وی افزود: چطور این امکان وجود دارد که یک اپلیکیشن خارجی وارد کشور شود و به همین راحتی پنجاه درصد کسب و کار اپراتورهای همراه کشور را از بین ببرد و صدای کسی هم بلند نشود؟ اصلا چنین چیزی امکان ندارد.
عندلیب آذر تصریح کرد: از لحاظ امنیتی هیچی فرقی بین این اپلیکیشن‌ها وجود ندارد. تمام این اپلیکیشن‌ ها در بحث فضای مجازی، ارتباطات و ارسال پیام به راحتی می‌تواند قابل کنترل باشد و در دسترس افراد علاقه‌مند قرار گیرد. اما اینکه مردم چقدر به این پیام‌ رسان‌های داخلی اعتماد دارند، بحث دیگری است.


  

97/3/3
1:22 ع

مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقی  9099071865  

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane


اپلیکیشن پولیک که به تازگی به یکی از اپ‌های بسیار پرطرفدار در بین کاربران ایرانی تبدیل شده است، در حال حاضر با ابهامات فراوانی روبرو بوده ولیکن با وجود همه سوالات و اشکالاتی که دارد، توانسته چند هزار کاربر را به سمت خود جذب و طبق آمارهایی که در دست است، در حال حاضر بیش از 50 هزار کاربر فعال داشته باشد.

با فرض اینکه هر کدام مبلغ ورودی پولیک را پرداخت کرده باشند، در حال حاضر چیزی نزدیک به 2 میلیارد تومان نصیب طراحان این اپلیکیشن شده است!


در این مقاله قصد داریم به معایب موجود در این اپلیکیشن بپردازیم و به مواردی اشاره کنیم که از جمله دلایل ما برای استفاده نکردن از اپلیکیشن کسب درآمد پولیک محسوب شده و به نظر می‌رسد همین دلایل در آینده می‌تواند از جمله دلایل حذف کامل این اپلیکیشن از گوشی‌های ایرانی‌ها نیز باشد.

قابل ذکر است که در مطلب دیگری به طور مفصل و جداگانه به نقاط قوت و ضعف پولیک پرداخته‌ایم و کار با این نرم افزار را بررسی کرده‌ایم.

1- صاحبان اپلیکیشن پولیک ناشناخته هستند

اولین و بزرگترین مشکلی که در این اپلیکیشن دیده می‌شود، ناشناخته بودن صاحبان آن است که قطعا در آینده برای بسیاری از افراد مشکل ساز خواهد شد. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، فرد یا شرکت رسمی و مشخصی پشتوانه این اپلیکیشن نبوده و تنها چیزی که از پولیک در دسترس ماست، نام‌هایی است که تقریبا سابقه‌ای در فضای مجازی کشورمان نداشته و عملا هیچ پشتوانه موثقی برای اعتماد به پولیک محسوب نمی‌شوند.

2- پولیک نماد اعتماد ندارد!

با وجود اینکه اپلیکیشن پولیک کلا با معاملات و مراودات مالی سروکار دارد، هیچ گونه نماد اعتمادی در سایت این برنامه دیده نمی‌شود و عملا استفاده از این برنامه را بسیار پرخطر می‌کند. تراکنش مالی میلیاردی این نرم افزار کسب درآمد قطعا دلیل بسیار بزرگی است که مسئولین آن به فکر اخذ نماد اعتماد باشند تا کاربران بیشتری بتوانند با تکیه بر نماد اعتماد از این اپلیکیشن استفاده کنند.

همچنین قطعا برایتان جالب است بدانید که حتی پولیک درگاه اختصاصی نداشته و از یک درگاه واسط استفاده می‌کند که این نشان دهنده عدم رسمیت پولیک در جایگاه‌های قانونی کشور است. به معنای دیگر عدم وجود نماد اعتماد در پولیک و همچنین عدم وجود درگاه اختصاصی و مستقیم از بانک‌های کشور صرفا این معنی را به ما منتقل می‌کند که پولیک وجاهت قانونی نداشته و هر لحظه‌ای که مسئولین این برنامه بخواهند، می‌توانند فعالیت اپلیکیشن را متوقف کرده و میلیاردها تومان پول را به نفع خود استفاده نمایند!

3- پولیک برای هیچ مارکتی قانونی نیست!

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود استفاده از پولیک توصیه نشود، این است که پولیک توسط هیچ مارکت قانونی اندروید و آی‌او‌اس تایید نشده است و این یعنی علاوه بر مشکل عدم قانونی بودن نرم افزار، خطرات بسیار زیادی برای کاربران در استفاده از این اپ وجود دارد.

به معنای دیگر شما وقتی نرم افزاری را از یک مارکت قانونی مانند گوگل پلی، اپ استور و… دریافت می‌کنید، حداقل بررسی‌های امنیتی روی آن‌ها انجام شده و روی باگ‌ها و مشکلات امنیتی کار شده است، ولی وقتی اپلیکیشن‌هایی مانند پولیک نتوانستند برنامه خود را از طریق مارکت‌ها ارایه نمایند، این نشان دهنده وجود مشکلات احتمالی است که سردسته این مشکلات، ایرادات بسیاری است که در اپ این برنامه وجود دارد.

4- اجناس گران‌قیمت که هیچ وقت فروش نخواهند رفت!

یکی از راه‌های کسب درآمد در اپلیکیشن پولیک فروش اجناسی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها پس از واریز کردن وجه به حساب این برنامه، پورسانت خود را به صورت اعتبار در پولیک دریافت می‌نمایند که مسئولین اپلیکیشن مدعی هستند که این مبالغ را به حساب کاربران واریز می‌کنند.

اما مشکل اینجاست که اجناس پولیک به قدری گران هستند که عملا فروش آن‌ها به یک رویای بزرگ تبدیل شده است و تعداد کمی از کاربران می‌توانند فروش‌های خوبی از این محصولات داشته باشند. به طور مثال یکی از اجناس موجود در این اپلیکیشن با قیمتی در حدود 240 هزار تومان به فروش می‌رسد و پورسانت کاربر نیز 60 هزار تومان تعیین شده است، ولی این جنس در بازار معمولی نهایتا با هزینه 150 هزار تومانی قابل خرید بوده و با این وجود چرا و چگونه باید افراد این اجناس را با قیمت گران‌تر خریداری نمایند؟

5- کامل نبودن محصولات ارایه شده در پولیک

یکی دیگر از مشکلات موجود در اپلیکیشن پولیک علیرغم گران بودن محصولات، کامل نبودن آن‌هاست که با وجود ادعای تامین همه نیازهای کاربران در این اپلیکیشن، صرفا حدود 20 محصول عرضه شده است که اغلب از موارد غیرضروری و یا ناشناخته هستند و جذابیتی برای خرید ندارند. این اتفاق قطعا کار کاربران را برای فروش سخت‌تر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد مسئولین پولیک در صورتیکه بخواهند کاربران به درآمد بیشتری برسند، می‌بایست نسبت به اضافه کردن محصولات متنوع‌تر با قیمت متعادل و متناسب اقدام نمایند که با توجه به رویه این برنامه بعید است!

6- حق عضویت بالا و غیرمنطقی اپلیکیشن پولیک!

یکی دیگر از اشکالات بزرگ اپلیکیشن پولیک وجود حق عضویت بالایی است که در ابتدای کار از کاربران دریافت می‌شود. سوال بسیاری از کاربران در این زمینه به حق است که چرا اپلیکیشنی که در زمینه کسب درآمد فعالیت می‌کند و مدعی است که کاربران را به درآمدهای آنچنانی خواهد رساند، برای عضویت مبلغی را دریافت می‌کند؟

آیا مسئولین پولیک نمی‌توانستند این حق عضویت را از درآمدهای کاربران کم کرده و با این شرط بتوانند اعتماد بیش از پیش را به کاربرانشان بدهند که قطعا درآمدهای مذکور در پولیک حقیقی و رسیدن به آن قطعی است؟

رقم 40 هزار تومانی برای عضویت در این اپلیکیشن نیز در نوع خود جالب است چرا که این عدد با توجه به اپلیکیشن‌های دیگر پولی حاضر در مارکت‌های ایرانی بی نظیر بوده و تعداد بسیار اندکی از اپلیکیشن‌های صرفا “خدماتی” این مبالغ را برای عضویت کاربران دریافت می‌نمایند!

7- مسدود شدن 10 هزار تومان از درآمد کاربران!

اینکه چقدر دلیل ششم برای استفاده نکردن از پولیک منطقی بوده یا خیر، وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید 10 هزار تومان از درآمد کاربران در اپلیکیشن پولیک مسدود می‌شود و عملا پرداختی کاربران به پولیک به عدد 50 هزار تومان می‌رسد!

طبق بررسی‌هایی که ما در زمینه کسب درآمد انجام دادیم، رسیدن به عدد 10 هزار تومان آن‌هم در بخش مشاهده تبلیغات به قدری سخت است که شاید چند تار مویی را در این زمینه سپید کنید! حال باید دید که کاربر با پرداخت 50 هزار تومان تا چه زمانی باید روی پولیک کار کند تا به سوددهی برسد؟

این دلیل را در کنار این موضوع قرار دهید که تمرکز اصلی تبلیغات پولیک در این زمینه است که صرفا با مشاهده تبلیغات کسب درآمد کنید و بسیاری از کاربران را با این ویژگی جلب و حذب کرده است.

8- کسب درآمد در پولیک بسیار سخت است!

آخرین دلیل ما برای استفاده نکردن از اپلیکیشن کسب درآمد پولیک، سخت بودن کسب درآمد در آن است که عملا به یک هفت خوان مشابه است و چیز دیگری به ذهن ما نمی‌رسد!

محدودیتی که در نمایش تبلیغات در ساعت وجود دارد عملا باعث می‌شود که کاربران برای کسب درآمد حداقل چند هزار تومانی ساعت‌ها و روزها منتظر مانده و در دیگر بخش‌ها از جمله فروش بیمه و فروش کالاهای مختلف به دلایلی که در بالا ذکر کردیم، عملا موفقیت چندانی نصیب‌شان نشود.

8 دلیل بالا از جمله دلایل مهم برای استفاده نکردن از پولیک به شمار می‌رود که قطعا بسیاری از کاربران دلایل دیگری برای استفاده نکردن از این اپلیکیشن اندرویدی دارند که می‌توانستیم در این مقاله به آن اشاره کنیم ولی به نظر همین دلایل اندک نیز از جمله مهم‌ترین مواردی است که پولیک را برای همیشه از حافظه گوشی‌های هوشمند حذف نماید.


  

97/3/2
12:48 ع

مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقی  9099071865  

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane


شاید شما مدت زمان زیادی را برای این صرف می کنید که از فعالیت های دوستانتان با خبر شوید. شاید دیگر مایل نیستید که اطلاعات خصوصی خود را در اختیار یک سایت اینترنتی بگذارید و یا شاید به این نتیجه رسیده اید که Myspace خیلی هم بد نبوده است. هر دلیلی که داشته باشید، فرقی ندارد. شما می توانید حساب کاربری فیس بوک خود را غیر فعال کنید. در اینجا می توانید راه این کار را یاد بگیرید.

مرحله 1. شما باید یک حساب کاربری داشته باشد .

مرحله 2. بالای صفحه فیس بوک خود، در گوشه راست یک فلش کوچک می بینید که نوک آن به سمت پایین نشان می دهد. روی آن فلش کلیک کنید.

مرحله 3. در فهرستی که باز می شود Settingsرا کلیک کنید.

مرحله 4. در سمت چپ به بخش Security بروید- دومین گزینه پس از General.


در قسمت پایین، خط Deactivate Your Account را می بینید. هنگامی که در سمت راست edit link  را کلیک کنید، توصیه نامه ای با اطلاعاتی در خصوص غیر فعال کردن حساب کاربری برای شما باز می شود.

Deactivate your account را در خط پایین صفحه کلیک کنید.

حتی برای یک لحظه هم نباید فکر کنید که فیس بوک به راحتی به شما اجازه می دهد که ترکش کنید.

مرحله 5. شما به صفحه ای هدایت می شود که در آن برای آخرین بار به شما التماس می شود که در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید:

آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید؟

غیر فعال کردن حساب کاربری، پروفایل شما را هم غیر فعال می کند و نام، عکس و تمام اطلاعاتی را که در فیس بوک به اشتراک گذاشته اید را پاک می کند. برخی از اطلاعات ممکن است برای دیگران قابل مشاهده باشد، مانند نام شما در فهرست اسامی دوستان یا پیام هایی که ارسال کرده اید.

سپس به شما لیست اسامی دوستانتان نشان داده می شود که دیگر نمی توانید با آنها صحبت کنید. فیس بوک اصرار دارد که آنها دلتنگ شما می شوند اگر شما بروید.

سپس به شما فهرستی نشان داده می شود تا دلیل ترک خود را اعلام کنید.


نکته : اگر ادمینیستریتور یک صفحه در فیس بوک هستید، پس از غیر فعال سازی حساب کاربری، دسترسی به آن سایت را از دست می دهید و خود آن صفحه هم از کار خواهد افتاد، اگر شما تنها ادمین آن باشد.

یک ابزار مفید که جدیدا به پروسه اصلی اضافه شده است، ویژگی فعال سازی مجدد خودکار است، یعنی اگر شما فقط به یک زمان استراحت نیاز دارید، یا اگر می خواهید برای یک روز وانمود کنید که دارای حساب کاربری فیس بوک نمی باشید، می توانید آنرا یک روز بعد یا هر زمان دیگری که می خواهید، با انتخاب وتنظیم زمان مد نظرتان به طور خودکار فعال کنید.

مرحله 6. دکمه Deactivate را فشار دهید

کار تمام شد و شما می توانید به زندگی جدیدتان سلام بگویید.

حالا اگر واقعا از آزادی دیجیتالی که به دست آورده اید لذت می برید، می توانید در دو مرحله حساب کاربری خود را دائما خاموش کنید.

مرحله 7. یک کپی از تمام اطلاعات خود دانلود کنید، فقط برای روز مبادا، اگر حس نوستالژیک به شما دست داد و خواستید عکس های قدیمی خودتان را دوباره ببینید. شما می توانید این کار را از طریق بخش تنظیمات منو صفحه اصلی خود انجام دهید

در پایین صفحه گزینه Download a copy of your Facebook data را انتخاب کنید

مرحله 8. آیا آماده اید؟

به لینک پایین بروید و دکمه آبی رنگ، “Delete my account”، را فشار دهید

https://www.facebook.com/help/delete_account

اگر دکمه delete را فشار دهید، کار به پایان رسیده است.

تبریک، از آزادی خود لذت ببرید.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ